reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Valent

Martin Valent

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť človekom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Akciové spoločnosti

Martin Valent

Akciové spoločnosti

Milý blogeri. V týchto mojich posledných dňoch uskutočňujem zásadné rozhodnutia a stávajú sa mi zaujímavé veci. Chcem sa s Vami podeliť o jednu príhodu, ktorá sa mi stala s jednou finančno – poradenskou spoločnosťou. Budem to hovoriť anonymne, ale šikovní ľudia prídu na meno tejto veľspoločnosti, ktorá je už v 14 krajinách európy. Všetko to začalo, keď som sa jedného krásneho dňa prechádzal s mojou milovanou, ktorá sa ma opýtala, či sa nechcem ísť stretnúť s jedným človekom, ktorý ponúka prácu. Tak na tom nič nie je. Tak nám zavolal, stretli sme sa a pozval nás na kávu. Ako vždy to býva zvykom, hovoril len tie najlepšie veci, ako mu tá práca zmenila život, že robil zvárača atď. Pozval nás k svojej šéfke do Detvy, s tým, že nám ona všetko ostatné povie, a ešte viac nám objasní náplň našej budúcej práce. Po pár dňoch sme sa teda vybrali do Detvy. Čakal nás už vyššie spomenutých muž a viedol nás do svojej kancelárie. Spravil nám kávu, pýtal sa nás ako sa máme, aká bola cesta. Však to poznáte. Až nakoniec prišla šéfka, na torú sme čakali a začala svoj výklad. Hovorila o tom aký sú, čo robia, ako treba bojovať, ako treba ísť za svojimi cieľmi.

  • 27. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu